Me mõõdame internetikasutajate käitumist

Gemius on tegelenud internetikasutjate käitumise mõõtmisega juba viimased 15 aastat. Tehnilises mõttes võib öelda, et me tegelikult jälgime küpsiseid ja brausereid. Tõeline innovatsioon algab aga sellest, kui soovime teada saada kui palju tegelikke kasutajaid (ing k real user) küpsiste taga on. Tänaseks kasutab üle 30 riigi EMEA (Euroopa, Kesk-Ida ja Aafrika) regioonis terminit "Real User metric" - see on Gemiuse kaubamärk, mille üle oleme väga uhked. Uued tehnoloogiad ja internetikasutajate pidevalt muutuvad kasutajaharjumused teevad meie töö vaid põnevamaks. Inimeste arv, kes kasutavad internetisirvimiseks erinevaid (nuti)seadmeid, kasvab pidevalt. Gemiuse ülesandeks on teada saada mitu inimest seadmete tekitatud küpsiste taga reaalselt on.

Hetkel on Gemius üks vähestest maailmas ja ainus ettevõte Euroopas, kes esindab tunnustatud standardit (vastavalt IAB Europe, kohalikele IAB esindustele ja teistele turul osalejatele) intetnetikasutajate uuringutes.

Gemiuse teeb eriliseks ka lai tootedete ja teenuste valik. Me oleme alati keskendunud digitaalmaailma teemade laialdasele hõlmamisele. Seetõttu oleme laiendanud "Real Users metric" mõõtmisüsteemi internetireklaamide serveerimisega seotud ärisse, veebianalüütikasse ja e-kaubandusse. Me soovime, et internet oleks läbipastvam ja võrdsem ärikeskkond kõikide turul osalejate jaoks, kes soovivad arendada oma toiminguid internetiavarustes. Selleks, et seda saavutada, peame mõistma, miks toetutakse nii palju tegelike kasutajate (Real Users) arvule.