2015-05-21 12:47

Gemius võitis IAB Europe uuringuauhinna

IAB Europe poolt korraldatud konkursil saavutas Gemius interneti kasutajaskonna uuringute kategoorias esikoha. Võiduga pärjati Gemiuse projekt nimega Behavioral Panel Synthesis (BPS).

Auhinnad anti üle 20. mail Berliinis toimunud Interact konverentsil. Esikohale võistles viimases voorus lisaks Gemiusele veel 3 ettevõtet. Konkursi žüriisse kuulusid interneti uuringute eksperdid: Nick Niddleston (ZenithOptimedia), Paul Hardcastle (Yahoo!), Ariane Längsfeld (Millward Brown), Paweł Kolenda (IAB Poola) ja Tuncay Yavuz (IAB Türgi, OMD Türgi).

"Gemiusele on taoline tunnustus äärmiselt oluline, sest teatavas mõttes on see auhind austusavaldus kogu Euroopa internetitehnoloogia valdkonna poolt," kommenteerib Attila Weisz, Gemiuse interneti kasutajaskonna uuringute ärivaldkonna juht. "Interneti kasutajaskonna uuringud on meie ettevõtte alustalaks ning see valdkond nõuab suuri investeeringuid, ettevõtte paindlikkust ja pidevat trendide jälgimist. IAB Europe internetiuuringute auhind on meile suureks tunnustuseks ja innustab meid suurema entusiasmiga edasi töötama," lisas Weisz.

BPS - mis see on?

Emil Pawlowski, Gemiuse metodoloogia valdkonna juht seletab: "Gemius mõõdab interneti kasutajaskonna liikmetest koosneva paneeli tegevusi internetis. Paneeli liikmed kogutakse küsimustiku abil, mille täitmisel inimesed nõustuvad uuringus osalema. Behavioral Panel Synthesis (BPS) võimaldab aga tänu modernsetele tehnoloogiatele ja tehisintellektile teada saada, kui palju inimesi kasutab internetis käimiseks rohkem kui ühte seadet (näiteks personaalarvutit ja nutitelefoni), ehk siis millised erinevate seadmete kasutajad tuleb liita üheks, et teada saada mitme erineva seadme taga olev üks reaalne kasuaja."

Piotr Ejdys, Gemiuse president, rõhutab, et IAB Europe'i poolt välja antud auhind on taaskordseks tõestuseks selle kohta, et ettevõte laiendab edukalt oma mõjuala: "2014. aasta mais tulime välja "multiplatvormi" ehk erinevate seadmete põhise uuringuga. Nimetatud uuringumeetodit kasutatakse juba 10 riigis, sh Taanis, Belgias ja Türgis. Selle aasta aprillist oleme turul aga juba uue, BPS-ga, mille eest oli meil nüüd au vastu võtta ka tunnustus," ütles Ejdys.

Edasised plaanid

Eelmisel aastal võitis Gemius internetiuuringute hanke Belgias ja Luxemburgis. Tšehhis valiti Gemius taaskord ametlikuks andmete allikaks internetiliikluse kohta. Hoolimata sellest, et me ei võitnud samalaadset hanget Taanis, liigume jätkusuutlikult ja uue jõuga tulevikku. Gemius on muuhulgas alustanud koostööd selliste ettevõtetega nagu Nielsen ja Millward Brown. Koostöös soovime ühe tervikuna tuua avalikkuseni andmed interneti, TV, raadio ja trükimeedia kohta.

to clipboard> Drukuj

Kommentaar:

Attila Weisz

Attila Weisz

Gemiuse ärikliendi arendusdirektor internetikasutajate uuringute valdkonnas. Attila töötab selle nimel, et Gemiuse kompetents oleks jätkuvalt kõrgel tasemel ning vastutab Gemiuse toodete turuosa säilimise eest. Varasem karjäär: digitaalturunduse juht Coca-Cola's (TCCC ehk The Coca-Cola Company), vastutas 23 Euroopa turu eest ja juhtis sellised suuremahulisi projekte nagu "Coke and Meals", "EURO2012" ja "burn". 

Näita kõiki ekspertide artikleid

Kas soovite lisainformatsiooni?

Kontakt

Kõik uudised, arvamus- ja ekspertartiklid ühes e-kirjas!

Liitu uudiskirjaga