2015-10-21 13:08

Miks on gemiusAudience'i uuring hea?

Miks tasub e-kanalitel kasutada veebilehtede auditeerimiseks just gemiusAudience'i uuringut? Milliseid võimalusi pakub uuring reklaamijatele online meedia planeerimisel? Vastused nendele küsimustele leiate allolevast artiklist. 

gemiusAudience pakub mitmeid erinevaid indikaatoreid, mida nii reklaamijad kui ka e-kanalid enda äritegevuse kasuks ära kasutada saavad. Üks nendest on real user'ite ehk tõeliste kasutajate arv. Kõnealune indikaator, mille tõi turule Gemius, kasutatakse ka gemiusAudience'i uuringus. Real user'ite arv näitab, kui palju internetikasutajaid tegelikult uuritavat veebilehte külastasid. Pange tähele, et tegu pole küpsiste arvuga. Real userite arv aitab nii reklaamkanalitel kui reklaamijatel online kampaaniaid efektiivsemalt planeerida.

E-kanalite käibe tõus


E-kanalite äritegevuseks on oluline, et reklaampinnad tooksid sisse võimalikult palju. gemiusAudience aitab sellele protsessile kaasa, näidates veebilehte, mobiilirakendust, audio- või videopleierit kasutavate inimeste sotsio-demograafilisi profiile. Nii saavad reklaamkanalid teada, kes külastavad nende veebilehte ning millised on konkurentide veebilehtede külastajad. Kui on teada veebilehe külastajad, on võimalik ka reklaamkampaaniaid paremini planeerida.

Reklaamijatel on võimalus optimiseerida kampaaniakulutusi


Üks võimalusi reklaamkampaania optimiseerimiseks, on suunata reklaamsõnum täpselt õige sihtgrupini. Seda gemiusAudience'i uuring ka võimaldab. Ehk siis - reklaamkampaaniat ei näe inimesed, kes huvi- või sihtgruppi üldse ei kuulugi. Seejuures jääb kulutamata ka raha, mis muidu läheks reklaamide näitamiseks sihtgruppi mittekuuluvatele inimestele reklaami kuvamiseks.

4 peamist veebilehtede auditeerimise kasutegurit


gemiusAudience'i uuringus saab osaleda vaid juhul, kui veebilehe haldaja on paigaldanud lehele Gemiuse skriptid. Põhjuseid uuringus osalemiseks on mitu, 4 olulisimat on aga välja toodud allpool:

1. Täpsem veebilehe kasutajate arv


Veebilehtede puhul, mis on varustatud gemiusAudience'i skriptidega, on võimalik täpselt öelda, kui palju kasutajaid sellel on. Kui skripte pole, on võimalik määrata vaid hinnanguline külastajate arv.

Tuleb aga märkida, et skriptidega ja skriptideta veebilehti saab siiski teataval määral võrrelda (v.a järgmiste mõõdikute alusel: lehelaadimiste arv, lehel veedetud arv ja unikaalsete küpsiste arv).

2. Andmete stabiilsus


Andmed, mis saadakse veebilehe lähtekoodi paigutatud skripti tulemusena, on väga stabiilsed. Vastupidises olukorras oleks andmekogumisprotsess kuude lõikes väga erineva kvaliteediga.

3. Suur hulk erinevaid indikaatoreid


Veebilehtede puhul, mis on varustatud meie skriptidega, saame kasutada rohkem mõõdikuid, kui nende veebilehtede puhul, mis meie skripte ei kasuta. Viimasel juhul saame esitada andmeid näiteks järgnevate indikaatorite puhul, näiteks katvus, affinity index, kasutajata duplikatsioon. Skriptitud veebilehtede puhul on kuvatavate indikaatorite valik muidugi märksa laiem.

4. Me ei piirdu vaid veebilehtedega


Lisaks veebilehtedele, mõõdame ka personaalarvutitele ja mobiilsetele seadmetele mõeldud aplikatsioone, audio- ja videopleiereid, võimaldades e-kanalitel hallata kõiki suundi, kus toodetav sisu kasutajatele kättesaadav on.

Otsingusõna

to clipboard> Drukuj

Sisutüüp

juhend

Kas soovite lisainformatsiooni?

Kontakt

Kõik uudised, arvamus- ja ekspertartiklid ühes e-kirjas!

Liitu uudiskirjaga