2016-05-14 10:00

Gemius võitis teist aastat järjest IAB Europe Audience research auhinna

Gemius võitis teist aastat järjest IAB Europe Audience research auhinna

Internetiuuringu- ja konsultatsioonifirma Gemius võitis IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) auhinna parima toote eest Euroopa internetikasutajate auditooriumi mõõtmisel.  

Auhinnatud uurimismeetod gemiusAudience Overnight™ võimaldab toota internetilehe vaatajaskonna täpsed andmed juba järgmisel päeval.

Gemius võitis IAB Europe uuringu auhinna ka eelmisel aastal ning samuti auditooriumi mõõtmise kategoorias. 2015. aastal saavutas võidu uurimismeetod Behavioural Panel Synthesis™ (BPS), mis võtab arvesse kõiki erinevaid seadmeid, mida internetis käimiseks kasutatakse.

Lõppvoorus konkureerisid auditooriumi mõõtmise kategoorias auhinnale viis nominenti, mille hulgas oli kaks Gemiuse toodet, lisaks võitnud Overnight’ile veel meetod Home and Work Multilocation Model. Teised nominendid  samas kategoorias olid Spotify, MindTake Research ja comScore & News UK. Võitjad kuulutati välja 12. mail Interacti konverentsil Lissabonis.

“IAB auhind on meie jaoks on väga oluline. Meil on hea meel, et Gemius võitis selle juba teist aastat järjest, see näitab, et liigume õiges suunas,” ütles Gemius Eesti juht Ülle Marie Kalda. “Turg muutub pidevalt ja püüame oma interneti auditooriumi küsitlusi pidevalt turu vajadustega kooskõlastada ning rakendada viimaste uuringute trende nii kiiresti kui võimalik ka kohalikul turul lisas Kalda. Järgmise lahendusena on Eesti turule oodata internetikasutajate uuringut Multiplatform Total ning loodetavasti pole ka Overnight lahendus Eesti turu jaoks väga kauge tulevik. 

Otsingusõna

to clipboard> Drukuj

Valdkond

Meedia

Kommentaar:

Ülle Marie Kalda

Gemius Eesti juht

Kas soovite lisainformatsiooni?

Kontakt

Kõik uudised, arvamus- ja ekspertartiklid ühes e-kirjas!

Liitu uudiskirjaga