2016-08-20 08:41

Gemius sõlmib soovitusplatvormi kasutamiseks Hansapostiga lepingu

Gemius, ettevõtte Quartic ametlik partner Baltikumis, on alustanud koostööd e-kaubanduse ettevõttega Hansapost, et Eestis ja Lätis kasutada soovitusmootorit QuarticON.  QuarticON soovitusmootor aitab ennetada ja automaatselt valida, millised tooted kliendile meeldida võiksid ning kuvab personaliseeritud pakkumise reaalajas.  

QuarticON süsteem kogub andmeid e-kaubanduse lehekülgede külastajate käitumise kohta, peamiselt neile huvi pakkuvate toodete ja eelneva ostuajaloo põhjal ning kuvab siis vastavas lehekülje osas sobivaid tootesoovitusi, selgitab Gemius Eesti juht Ülle Marie Kalda. QuarticON algoritmi abiga suureneb nii  tehinguid sooritavate inimeste arv kui ka nende ostukorvi väärtus.

Soovitussüsteem käitub kui virtuaalne müügiassistent,  mis nõustab ja abistab kliente samal moel, nagu seda teevad müüjad ja klienditeenindajad. Veendes inimest midagi lisaks või hoopis midagi kallimat ostma, tõuseb ka nende toodete müük, mida muidu müüa on raske. Seda põhjusel, et inimesed ei tea nende olemasolust või ei tea, et neil seda tarvis on. Süsteem aitab tooteid filtreerida ka erinevate kriteeriumide, näiteks suuruse järgi.

"Hansapost loodab asjakohast sisu ja soovitud tooteid näidates kliendi kogemust parandada ja täiustada" kommenteerib Hansaposti esindaja Timm Rannu.

Hansapost.ee on juhtiv e-kaubanduse lehekülg Eestis ning on hakanud hiljuti looma oma positsiooni ka Läti e-kaubanduse turul peamise veebiaadressiga hansapost.lv ja lisaks e-poodidega xnet.lv ja aboluveikals.lv.

Baltikumis on QuarticON süsteem juba paljudele e-kaubanduse ja telekommunikatsiooniga tegelevatele ettevõtetele igapäevaselt asendamatu abiline.

 

to clipboard> Drukuj

Sisutüüp

analüüs

Valdkond

e-kaubandus

Riik

Eesti

Kas soovite lisainformatsiooni?

Kontakt

Kõik uudised, arvamus- ja ekspertartiklid ühes e-kirjas!

Liitu uudiskirjaga